Bez kategorii

METODA SEDONY, CZYLI JAK W 4 KROKACH, W CIĄGU KILKU SEKUND POZBYĆ SIĘ STRACHU, LĘKU, ZŁOŚCI, SMUTKU LUB INNEGO NIECHCIANEGO UCZUCIA

METODA SEDONY, CZYLI JAK W 4 KROKACH, W CIĄGU KILKU SEKUND POZBYĆ SIĘ STRACHU, LĘKU, ZŁOŚCI, SMUTKU LUB INNEGO NIECHCIANEGO UCZUCIA

Z tego bloga dowiesz się jak w ciągu kilku chwil, krok po kroku pozbyć się niechcianego uczucia, które zaczniemy odczuwać za pomocą Metody Sedony. 

Metodę Sedony zaczął rozpowszechniać Hale Dwoskin. Metoda Sedony ta polega na stawianiu sobie 4 pytań jak poczujemy niechciane uczucie, do momentu, aż pozbędziemy się go z naszego ciała. 4 krótkie pytania, dzielą Cię od tego, aby się uspokoić, albo nabyć w krótkiej chwili pewność siebie. 4 krótkie pytania, które możesz zastosować w każdych warunkach, ponieważ możesz odpowiedzieć na nie w myślach. Kwestia tylko skupienia się na kilka chwil i odpowiedzenia sobie na 4 kluczowe pytania.

Metoda ta działa, przynajmniej na mnie.  Niedawno miałem niemiłą sytuację, która była dosyć stresująca. Przyznam szczerze w bardzo krótkiej chwili się uspokoiłem. Nigdy w tak, krótkim czasie nie opanowałem stresu, więc dlatego chciałem się tą metodą z Tobą podzielić.

Poszperałem trochę w internecie na temat tej Metody i dowiedziałem się, że stosuje ją sam Jack Canfield. U mnie działa i mam nadzieje, że u Ciebie zadziała, dlatego chciałbym, abyś ją przetestował w przynajmniej różnych 10 sytuacjach i napisał tutaj mi na blogu komentarz.

Żeby zastosować Metodę musisz o niej pamiętać. Więc przerwij na chwilę czytanie tego bloga i zapisz sobie w telefonie, czy na kartce, że od jutra, a najlepiej od dziś zaczniesz stosować Metodę Sedony, aby sprawdzić efekty. Nie ma czasu czekać, bo zapomnisz. Bogaci różnią się od biednych tym, że bardzo szybko implementują nabytą wiedzę i sprawdzają co działa, a co nie.  Najlepiej, żebyś dzisiaj przetestował ten jeden mały trik, który może sprawić, że Twoje życie będzie lepsze i lżejsze. Jak to zrobić?. Stworzyć sobie taką sytuacje. Podejdź do kobiety jak ogarnia Cię stres, ale zanim to zrobisz odpowiedz sobie na 4 poniższe pytania:

  • Co w danej chwili czujesz?. 

Skup się na tym uczuciu. Wczuj się w nie. Nie uciekaj od niego. Tylko skup się na tym, co czujesz w danej chwili. Jak czujesz strach, złość, smutek, lęk, zazdrość lub inne niepożądane uczucie, to wczuj się w nie.

  • Czy mógłbym pozwolić temu uczuciu odejść?.

Odpowiedz na nie. Odpowiedz jak czujesz w danej chwili. Odpowiedz TAK lub NIE. Odpowiedz instynktownie, bez wczuwania się bardzo w te pytanie.

  • Czy pozwolę temu uczuciu odejść?.

Tak samo jak w powyższym przypadku odpowiadasz szybko i bezpośrednio TAK lub NIE, bez zbędnej analizy.

  • Kiedy pozwolę temu uczuciu odejść?.

Jak odpowiedziałeś na poprzednie pytania-„NIE” to po prostu powiedz w takim wypadku-„Później” lub „Potem” lub „Nie teraz” i powtórz jeszcze raz, aż będziesz czuł słabsze emocje, do czasu, aż Cię nie puści.

Jak odpowiedziałeś „TAK” to w takim wypadku odpowiedz na to pytanie-„TERAZ, POZWOLĘ TEMU UCZUCIU ODEJŚĆ”. Powinieneś po tym pytaniu poczuć ulgę, a jak nie to chociaż zmniejszenie tego niepożądanego uczucia. Dalej znów powtarzasz te pytania, do skutku, aż Ci przejdzie całkiem. W moim wypadku puszczało mnie za 2 razem przy mocnym stresie.

Sprawdź czy działa i daj znać.

Tagi
Pokaż więcej

2 Komentarzy

  1. Ja mam trochę inną metodę, chociaż chętnie spróbuję tej. Zastanawiasz się nad swoim uczuciem (mówimy o negatywnych) i zadajesz sobie pytanie, czy chcesz się tak czuć. Są tylko dwie odpowiedzi TAK i NIE. Jeżeli TAK to super, bo czujesz się dokładnie tak jakbyś chciał, więc nie ma powodu do zmartwienia. Jeżeli NIE, to zmień to i spraw, żeby tak się nie czuć. Może i to takie trochę na „chłopski rozum”, ale sprowadza się do tego, że to my decydujemy o emocjach jakie czujemy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top button
Close